Welkom bij Broektiek Online

VEELGESTELDE VRAGEN

Bestellen
Het lukt me niet om op internet een bestelling te plaatsen. Wat moet ik doen?

Controleer uw bestelling:
Dient u bij het bestellen een maat of kleur aan te geven, waarin u het artikel wilt ontvangen?
Gebruikt u een kortingscode of doet u mee aan een actie, waarvoor een minimum bestelwaarde geldt?
Heeft u een geldig e-mailadres ingevuld?
Wordt uw bestelling na deze controle nog steeds niet verstuurd, neem dan gerust contact op met onze klantenservice op nummer 035-6989969. Bereikbaar op winkel openingstijden. Onze medewerkers helpen u graag verder. Je kan ook mailen op info@broektiek.nl en je word binnen 24 uur teruggemaild.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als u uw internetbestelling nog niet heeft afgerond, kunt u het aantal van een artikel wijzigen door in het kiesveld een ander aantal te kiezen en te klikken op "Wijzigen". U kunt een nieuw artikel toevoegen door verder te winkelen en u kunt een artikel uit uw winkelmandje verwijderen door op het woord "Verwijderen" te klikken achter het betreffende artikel. 

Als uw bestelling al is afgerond en u wilt iets wijzigen, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt onze klantenservice ook telefonisch bereiken op 035-6989969 De klantenservice is te bereiken op werkdagen van 9:00 - 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur

Waarom heb ik na het plaatsen van mijn order geen orderbevestiging ontvangen?

Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u van Broektiek altijd een orderbevestigings-e-mail. Het is echter mogelijk dat deze email door uw mailserver als spam aangemerkt is, dat uw inbox te vol is of dat er bij ons wellicht een verouderd e-mailadres van u bekend is. Voor een goede verwerking van uw bestelling is het belangrijk dat u na het betalen met iDEAL op "Voltooien" klikt. Wilt u alsnog uw orderbevestiging ontvangen? Neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice. Dat kan via het contactformulier hier op onze site of via 0900 0400032 (35 ct p/m). U kunt de klantenservice bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9:00 - 16.45 uur.

Bezorging
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Voor het bezorgen van uw bestelling maakt Broektiek gebruik van Post.nl. Indien u niet aanwezig bent, biedt Post.nl het pakket op een ander moment nogmaals aan. Het is ook mogelijk dat het pakket bij de buren wordt afgeleverd.Hiervan zal dan wel een melding van worden achtergelaten.

Als Uw pakket niet is afgeleverd kunt u contact opnemen met Broektiek op nummer 035-6989969 of mailen naar info@broektiek.nl

 

 

Post.nl bezorgt op dinsdag tot en met zaterdag.

Betaling/ Rekening
Hoe gaat betalen met iDEAL?
Met iDEAL betaalt u veilig online via uw eigen bank. Dat betekent dat u het aankoopbedrag direct bij het plaatsen van de bestelling betaalt.

Zo werkt het: betalen met iDEAL 

  1. Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kunt u gebruik maken van iDEAL.
  2. U selecteert uw bestelling en deze wordt zichtbaar in het winkelmandje. U kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.
  3. U wordt doorgeleid naar uw eigen internetbankieromgeving, waar uw betaling klaarstaat. U vult de ontbrekende gegevens in en geeft opdracht tot betaling.
  4. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. Broektiek krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.

LET OP: Vergeet niet na het betalen terug te gaan naar onze site om de bestelling af te ronden. Dit is belangrijk voor een goede verwerking van uw bestelling.

Levertijd
Hoe snel word er een bestelling geleverd ?
Mits het bestelde artikel op voorraad is en u het besteld heeft voor 18:00 wordt uw bestelling de zelfde werkdag voor verzending aangeboden aan bij post.nl . Vervolgens wordt uw bestelling binnen circa 24 uur bij u aangeboden. Is een artikel nog niet op voorraad krijgt u daar meteen een melding van en heeft u de mogelijkheid om het artikel door ons te laten bestellen of u krijgt direct uw geld terug . Als wij het artikel voor u gaan bestellen kan het 2 tot 5 werkdagen duren voor dat het bij u in bezit is.
Retourneren
Hoe zend ik een artikel retour?

U dient ten eerste het artikel aan te melden voor retour op ons service nummer tijden openingstijden 0356989969 of mailen naar info@broektiek.nl

Graag vermelden reden retour.

U kunt het gewenste artikel vervolgens maximaal 2 weken na ontvangst gefrankeerd terugsturen naar :

Broektiek

Veerplein 27

1404 DA

Bussum

Op het moment dat wij het artikel binnen hebben storten wij u geld terug op de rekening waarvan u het artikel betaalt heeft.

Wilt u het artikel ruilen , neem dan contact op met onze klanten service tijdens openingstijden op 0356989969 of mailen naar info@broektiek.nl

 

 

Service & Garantie
Hoe kan ik een klacht melden?
U kunt onze klantenservice telefonisch bereiken op 035-6989969 De klantenservice is te bereiken op werkdagen van 9:00 - 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Wilt u een klacht per brief indienen dan kan dat naar het volgende adres:

Broektiek B.V.

t.a.v. Klantenservice

veerplein 27

1404 DA Bussum

Nederland

Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief?

U kunt zich inschrijven voor de nieuwsbrief via de link "Nieuwsbrief" op onze website (onderaan) of door hier te klikken. U ontvangt dan aanbiedingen, kortingen en informatie over nieuwe producten!

Wilt u zich uitschrijven? Dat kan via deze link, die in iedere nieuwsbrief wordt meegestuurd. Let er alstublieft op dat u "Afmelden" kiest in plaats van "Aanmelden".

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

U kunt onze klantenservice ook telefonisch bereiken op 035-6989969 De klantenservice is te bereiken op werkdagen van 9:00 - 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Ik heb een ander artikel ontvangen dan ik heb besteld, wat moet ik doen?

Na iedere bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat u precies besteld heeft. 

Komt de orderbevestiging niet overeen met de artikelen die u ontvangen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen uitzoeken wat er gebeurd is.U kunt onze klantenservice ook telefonisch bereiken op 035-6989969 De klantenservice is te bereiken op werkdagen van 9:00 - 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Wat houdt de "Verlengde Garantie" in?

Extra garantie, extra zekerheid!

Vanaf nu biedt Broektiek u de keuze om uw niet-goed-geld-terug garantie voordelig te verlengen van 30 dagen naar één jaar.
Bent u binnen één jaar niet volledig tevreden over uw product? Met de verlengde garantie stuurt u het product retour en ontvangt u vervolgens het complete aankoopbedrag terug. Heel gemakkelijk en zonder risico!

Tijdens het bestelproces kunt u kiezen voor onze exclusieve verlengde garantie. Deze wordt automatisch berekend in het winkelwagentje.
De verlengde garantie staat los van de productgarantie i.g.v. defecten.

Wat houdt de ''30 dagen niet-goed-geld-retourgarantie'' in?

De ''30 dagen niet-goed-geld-retourgarantie'' houdt in dat u een ontvangen artikel zonder opgaaf van redenen onder bepaalde voorwaarden binnen 30 dagen retour mag sturen naar Broektiek en het aankoopbedrag terug ontvangt.

Voor verbruiksartikelen, zoals cosmetica en consumptie-artikelen, geldt dit niet. Zie artikel 8 van onze Algemene Voorwaarden.

U kunt het artikel in principe retour sturen zonder opgaaf van redenen. Wij waarderen het echter zeer als u wel een reden aangeeft, zodat wij onze service kunnen verbeteren.

Veiligheid
Wat gebeurt er met mijn creditcardgegevens?

Uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen. Op het moment dat u online of via ons callcenter een bestelling doet, wordt uw creditcardbetaling ter plekke voltooid en worden uw creditcardgegevens verwijderd.

Mijn klantgegevens
Hoe log ik in op mijn account?

U kunt hier inloggen op uw klantaccount of via de link "Inloggen" bovenaan de website van Broektiek.

Voordat u kunt inloggen, dient u eerst een klantaccount aangemaakt te hebben. Dit kunt u hier doen of via de link "Registreren" bovenaan de website van Broektiek.

Ik kan niet inloggen op de site om bij mijn klantgegevens te komen.

Als u een klantaccount aanmaakt, heeft u de mogelijkheid om de bestellingen te zien die u in onder dit account geplaatst heeft. Ook kunt u adressen bewaren en worden de artikelen in uw winkelmandje bewaard voor een volgende keer. Een klantaccount aanmaken kan via de link "Registreren" bovenaan onze website, of door hier te klikken.

Na het aanmaken van uw klantaccount, kunt u inloggen via de link "Inloggen" bovenaan onze website, of door hier te klikken.

Lukt het niet om in te loggen? Misschien heeft u nog geen klantaccount aangemaakt. Maak eerst een klantaccount aan.

Heeft u wel een klantaccount aangemaakt, maar werkt uw wachtwoord niet meer? Vraag een nieuw wachtwoord aan door hier te klikken.

.

Na inloggen in mijn klantaccount zie ik mijn bestellingen niet.

Als u een klantaccount aanmaakt, heeft u de mogelijkheid om de bestellingen te zien die u  met dit account geplaatst heeft. Ook kunt u adressen bewaren en worden de artikelen in uw winkelmandje bewaard voor een volgende keer. Een klantaccount aanmaken kan via de link "Registreren" bovenaan onze website, of door hier te klikken.

Na het aanmaken van uw klantaccount, kunt u inloggen via de link "Inloggen" bovenaan onze website, of door hier te klikken.

Staat uw bestelling niet in uw klantaccount? Dan heeft u uw bestelling gedaan zonder dat u op uw account ingelogd was. Het is helaas niet mogelijk om deze bestellingen alsnog zichtbaar te maken.

Annuleren
Ik wil mijn bestelling annuleren die betaald is met iDEAL

Bij betaling via iDEAL wordt uw bestelling direct voor verzending klaargemaakt. U kunt dan uw bestelling annuleren door direct contact met ons op te nemen op nummer 0356989969 tijdens openingstijden of te mailen naar info@broektiek.nl. U kunt anders altijd de artikelen retour sturen. Stuur het artikel compleet en in originele verpakking retour.