Naar inhoud
Sluit (esc)

Blijf op de hoogte!

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en wees geïnformeerd over acties en de allernieuwste collecties!

Service zit in ons bloed

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Liever bespreken we dit in de winkel onder het genot van een lekkere kop koffie of een biertje maar deze pagina helpt je alvast verder.

Veelgestelde vragen

BESTELLEN

Het lukt me niet om op internet een bestelling te plaatsen. Wat moet ik doen? Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen? Waarom heb ik na het plaatsen van mijn order geen orderbevestiging ontvangen?

BEZORGING

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

BETALING/ REKENING

Hoe gaat betalen met iDEAL?

LEVERTIJD

Hoe snel word er een bestelling geleverd?

RETOURNEREN

Hoe zend ik een artikel retour?

SERVICE & GARANTIE

Hoe kan ik een klacht melden?Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief? Hoe neem ik contact op met de klantenservice? Ik heb een ander artikel ontvangen dan ik heb besteld, wat moet ik doen?Wat houdt de "Verlengde Garantie" in? Wat houdt de ''30 dagen niet-goed-geld-retourgarantie'' in?

VEILIGHEID

Wat gebeurt er met mijn creditcardgegevens?

MIJN KLANTGEGEVENS

Hoe log ik in op mijn account?Ik kan niet inloggen op de site om bij mijn klantgegevens te komen.Na inloggen in mijn klantaccount zie ik mijn bestellingen niet.

ANNULEREN

Ik wil mijn bestelling annuleren die betaald is met iDEAL

Zoek op

Back to top

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Shop nu