Service zit in ons bloed
Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Liever bespreken we dit in de winkel onder het genot van een lekkere kop koffie of een biertje maar deze pagina helpt je alvast verder.
Veelgestelde vragen
BESTELLEN
Het lukt me niet om op internet een bestelling te plaatsen. Wat moet ik doen? Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen? Waarom heb ik na het plaatsen van mijn order geen orderbevestiging ontvangen?
BEZORGING
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
BETALING/ REKENING
Hoe gaat betalen met iDEAL?
LEVERTIJD
Hoe snel word er een bestelling geleverd?
RETOURNEREN
Hoe zend ik een artikel retour?
SERVICE & GARANTIE
Hoe kan ik een klacht melden?Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief? Hoe neem ik contact op met de klantenservice? Ik heb een ander artikel ontvangen dan ik heb besteld, wat moet ik doen?Wat houdt de "Verlengde Garantie" in? Wat houdt de ''30 dagen niet-goed-geld-retourgarantie'' in?
VEILIGHEID
Wat gebeurt er met mijn creditcardgegevens?
MIJN KLANTGEGEVENS
Hoe log ik in op mijn account?Ik kan niet inloggen op de site om bij mijn klantgegevens te komen.Na inloggen in mijn klantaccount zie ik mijn bestellingen niet.
ANNULEREN
Ik wil mijn bestelling annuleren die betaald is met iDEAL